Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Κρέμα για τον πωπούλη EARTH MAMA


'Oταν ο γιος μου ανέπτυξε κάποια στιγμή έντονη ευαισθησία στον πωπούλη του, έψαχνα να βρω - μετά από σύσταση δερματολόγου - μια κρεμούλα χωρίς καθόλου οξείδιο ψευδαργύρου το οποίο περιέχουν όλες σχεδόν αυτές οι κρέμες.....

Μια καλή ιντερνετική φίλη μου πρότεινε την EARTH MAMA ANGEL BABY BOTTOM BALM Πρόκειται για μια κρεμούλα με φυτική σύνθεση η οποία είναι κλινικά δοκιμασμένη και αντιαλλεργική! Περιέχει οργανικό ελαιόλαδο και μείγμα από αντιβακτηριακά αντιμυκητιασικά βότανα, βούτυρο καριτέ και αγνά αιθέρια έλαια. Είναι της αμερικανικής εταιρίας ΕΑRTH MAMA η οποία έχει προϊόντα για την εγκυμονούσα, την λεχώνα και το μωράκι και κάνει θραύση στην Αμερική! Είναι ιδανική για όλη την οικογένεια, καθώς μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και για μικρά εγκαύματα, τσιμπήματα εντόμων, για την ελάττωση της φαγούρας της ανεμευλογιάς και την αντιμετώπιση εξανθημάτων.


Μια δοκιμή μόνο χρειάστηκε για να με πείσει!! Το κοκκίνισμα από σύγκαμα ή όποιος άλλος ερεθισμός εξαφανίζεται σχεδόν από την δεύτερη - τρίτη μέρα εφαρμογής!!


Έχει την υφή λαδιού όταν απλωθεί στο δέρμα και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα! Η μυρωδιά των βοτάνων είναι πολύ ιδιαίτερη και ευχάριστη.


Θα την βρείτε σε αρκετά ονλάιν καταστήματα του εξωτερικού. Για την καλύτερη τιμή ($9.59) και όλη την γκάμα προϊόντων της EARTH MAMA κοιτάξτε ΕΔΩ Το site χρεώνει $4.00 μεταφορικά για βάρος προιόντων έως 1360 γρ. (Εάν θέλετε να αγοράσετε περισσότερα προιόντα, απλά θα πρέπει να αποσταλούν σε 2 δέματα.) Παρόλο που το κατάστημα είναι στην Αμερική, δεν πληρώνουμε δασμό στο τελωνείο. Τα προϊόντα αποστέλλονται με απλό ταχυδρομείο και στην Ελλάδα φτάνουν σε 10-15 εργάσιμες μέρες. Μόνο βιαστείτε, γιατί τα αποθέματα εξαντλούνται με ταχύτατο ρυθμό!!! Σε περίπτωση που δεν προλάβετε - μην αγχώνεστε! Τα αποθέματα ανανεώνονται κάθε λίγες μέρες.

11 σχόλια:

  1. Την έχω και εγώ αυτή την κρεμούλα! Μου αρέσει πάρα πολύ! Μόλις κοκκινήσει ο πωπούλης της μικρής, την βάζω. Με 2-3 εφαρμογές, το κοκκίνισμα περνάει..... Είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωωωωω η αγαπημενη μου κρεμουλα!!!!!την λατρευωωωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μας ανοιξες τα ματια σοφακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου την προτειναν την μαρκα ως αγνη και χωρις χημικα αλλα δεν την ειχαν δοκιμασει.οποτε ψαχνωντας βρηκα το καταπληκτικο iherb,την παραγγειλα και η συνεχεια γνωστη!εγω χρησιμοποιω για τοπικο πλυσιμο και το shampoo and body wash.πηρα πρωτα ενα για δοκιμη και μετα αγορασα την συσκευασια refill του 1 λιτρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/3/11 09:28

    Για το iherb, ένας από τους κωδικούς που δίνει $5 έκπτωση στην πρώτη παραγγελία είναι ο ΟΜΕ831.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μόλις πριν λίγες ώρες ο ταχυδρόμος μας έφερε 3 ακόμα κρεμούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και εγω εννοειται την εχω την κρεμα
    οντως παρα πολυ καλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σήμερα που πήγα να την παραγγείλω είναι out o stock......θα τη δοκιμάσω όμως σίγουρα κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπορεις να γραφτεις και να ζητησεις να σε ενημερωσουν μολις εχουν παλι αποθεμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/7/11 01:05

    iherb κωδικούς IVI499 5$ off

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κωδικος για εκπτωση OPO745

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)