Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Προίκα μωρού Bedebyes

Όταν ετοιμάζαμε τα πράγματα πριν γεννηθεί η Κατερινούλα, έψαχνα να βρω μια ωραία προικούλα για το κρεβατάκι της. Όσες μου άρεσαν πολύ ήταν ακριβές, ενώ οι οικονομικές μου φαίνονταν πολύ συνηθισμένες. Ήθελα κάτι διαφορετικό τέλος πάντων. Κάτι σε μπεζ αποχρώσεις, χωρίς πολλά σχέδια και χρώματα. Ήθελα να δώσω περισσότερη έμφαση στην διακόσμηση και στα παιχνίδια και όχι στην προικούλα... Και κλασσικά έψαχνα στο ίντερνετ... Και όποιος ψάχνει - βρίσκει.
Έπεσα τυχαία στο http://www.bedebyes.com/. Μου άρεσαν τα σχέδια, αλλά μου άρεσαν πολύ και οι τιμές.
Spike & Buzz


Στο σάιτ τους μπορείτε να βρείτε ολοκληρωμένες προικούλες σε 4 σχέδια:
- Spike & Buzz
- Bramble & Smudge
- Zippy Zebra
- Purfect



Οι προίκες περιλαμβάνουν οτιδήποτε μπορείτε να χρειαστείτε σε ένα παιδικό δωμάτιο στα 4 παραπάνω σχέδια.
  • Πάντα
  • Πάπλωμα
  • Φλις κουβερτούλα (με σχέδιο ή χωρίς)
  • Σεντόνια σετ των 2, 120x155 (βαμβακερά και ζέρσει με λάστιχο)
  • Υπνόσακο μικρό και μεγάλο
  • Πετσετούλες με κουκούλα 75x75 (σετ των 3)
  • Κουρτίνες κοντές ή μακριές
  • Κάδρο
  • Σάκο για άπλυτα
  • Σάκο για πάνες
  • Αμπαζούρ για το φωτιστικό (καπέλο δλδ)
  • Ύφασμα με το μέτρο σε περίπτωση που θέλετε να ράψετε και κάτι άλλο στο ίδιο σχέδιο

Zippy Zebra
Όλα τα είδη μπορείτε να τα προμηθευτείτε είτε ένα-ένα, είτε στα λεγόμενα πακέτα "Room in a box", "Bed-e-bundle" και "Bedding Bale". Είναι σετ που περιλαμβάνουν κάποια από τα παραπάνω προϊόντα και όταν τα παίρνετε μαζί σε σετ, βγαίνουν πιο οικονομικά. Άρα, μπορείτε να πάρετε 1 ή 2 σετ και να συμπληρώσετε ότι παραπάνω σας χρειάζεται.

Ποιοτικά είναι πολύ καλά. Αντίστοιχα με τις προικούλες της Μάδερκερ, για να καταλάβετε. Τα βάζω ΟΛΑ στο πλυντήριο (και την πάντα, και το πάπλωμα) και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Ενώ αναγράφεται ότι κάποια δεν μπαίνουν στο στεγνωτήριο, εγώ τα βάζω κανονικά και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα, άλλωστε είναι 100% βαμβακερά. Τα χρησιμοποιώ εδώ και 10 μήνες.

Purfect
Τα σχεδιάκια δεν είναι σταμποτά, αλλά κεντημένα. Στο σετ πετσετών, η μια είναι με κέντημα, οι άλλες δύο σκέτες (οι πετσέτες πραγματικά συμφέρουν πολύ, μιας και το σετ των 3 έχει μόλις £10). Η πάντα είναι από τις μαλακές και χωρίς θήκη.




Bramble & Smudge
Εγώ πήρα πολλά πράγματα, ότι μου χρειαζόταν για το δωμάτιο και μου βγήκαν όλα μαζί μόλις 180€. Για αγορές "Room in a box" τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για υπόλοιπες αγορές, απλά τους στέλνετε μέιλ και σας ενημερώνουν άμεσα, ανάλογα με τα προϊόντα που θα πάρετε και το συνολικό ποσό της παραγγελίας. Κάποιες φίλες μου που έκανα παραγγελία, με ενημέρωσαν ότι τα μεταφορικά είναι περίπου στις 30 λίρες (πάντα ανάλογα με τα τεμάχια που θα πάρετε).
Πριν απο περίπου ένα χρόνο που έκανα την δική μου παραγγελία (Δεκέμβριος 2009) τα μεταφορικά για τις μεγάλες παραγγελίες ήταν δωρεάν, αλλά δυστυχώς το άλλαξαν.... Και πάλι όμως οι τιμές είναι πολύ καλές και συμφέρει...
Πολύ συχνά, αλλά ιδιαίτερα σε περίοδο εκπτώσεων (Αύγουστος και Ιανουάριος) έχουν -10% σε όλα τους τα προϊόντα (χωρίς κωδικό, απλά κατεβάζουν όλες τις τιμές)

18 σχόλια:

  1. Γεια σας!!!
    Σε 3 μήνες γίνομαι και εγώ μανούλα!!
    Το μπλογκ σας είναι καταπληκτικό και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ.
    Σήμερα έκανα και εγώ την παραγγελία μου από το συγκεκριμένο σιτε.Απάντησαν αμέσως και μέσα σε μισή ώρα είχα επικοινωνήσει μαζί τους και παραγγείλει τα πράγματα.έχουν και εκπτώσεις από 20% εώς 30% και τα μεταφορικά δεν είναι πολλά αν σκεφτεί κανείς ότι πήρα αρκετά πράγματα..
    Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!
    Ηρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηρώ, χαίρομαι που σου άρεσε η προικούλα! Εγώ την χρησιμοποιώ ακόμη κανονικά, εδώ και 2 χρόνια δλδ. Τίποτα δεν έχει χαλάσει. Τα βάζω κανονικά πλυντήριο και καμιά φορά στεγνωτήριο!
    Νομίζω δικαιώθηκα, αν και αγόρασα κάτι χωρίς να το έχω δει απο κοντά!
    Ελπίζω να φτάσουν γρήγορα τα πράγματά σου και να είναι έτσι όπως τα φαντάζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/1/12 13:42

    Καλημέρα και από μένα,
    εγω αγόρασα προίκα μωρού απο την ελλάδα σε παρα πολυ καλη τιμη ελληνικης κατασκευής και ως τωρα που ο αγόραρος μου είναι 6 μηνών δεν έχει πάθει τιποτα! Πάντως και στη ελλάδα υπάρχουν πολλές καλές εταιρίες με προίκες σε πολύ καλές τιμές! Ας προτιμάμε τα ελληνικά προιόντα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως υπάρχουν ελληνικές εταιρίες με υπέροχες προίκες και πολύ καλές τιμές , εγω δε στάθηκα τυχερή να βρω κάποιο.......αν θες , μοιράσου κάποια μαζί μας !!!! κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με την Ιωάννα....
    Για να πάρουμε κάποια προικούλα που μας αρέσει , με ωραίο σχέδιο και αρκετά κομματια μέσα στο σέτ, έπρεπε να πληρώσουμε σχεδόν τον μισό μας μισθό....

    Και άλλωστε εμείς δεν είπαμε να ψωνίσουν απο εκεί όλοι οι γονείς! Ο καθένας ξέρει τι θέλει και πόσο μπορεί να το πληρώσει.

    Και για να μην ξεχνιόμαστε, πόσα πραγματικά ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα βρίσκουμε στα ράφια μας (μιλάω για είδη βρεφανάπτυξης)????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις τα παραλάβω θα σας ενημερώσω..
    Έχεις δίκιο σχετικά με τα ελληνικά προιόντα Ιωάννα αλλά εκτός του ότι μένω επαρχία και μου είναι πολύ δύσκολο να ψάχνω στην Αθήνα τις φωλιές με τα οικονομικά είδη μιας και δεν ξέρω που να πάω αλλά όσα είδα και μου άρεσαν ήταν πανάκριβα!!!Δεν μπορει ένα σετ κούνιας να κάνει τουλάχιστον 150 ευρώ!!!! Ενώ από το συγκεκριμένο σίτε πήρα το σετ κουνιας που έχει πάπλωμα,κουβερτούλα, 2 σεντονάκια,την πάντα,2 σετ κουρτίνες μακριές,σεντονάκια,σάκο για τα άπλυτα,πετσετούλες και κάτι διακοσμητικά και με την μεταφορά μου στοίχισαν 190 ευρώ.Και είναι όμορφα πράγματα.Ας αρχίσουν να συμμορφώνονται εδώ και θα είμαι η πρώτη που θα τους προτιμήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. giasas κι εγώ από το εξωτερικό την πήρα την προικούλα μου , μόλις 100 ευρώ για πάντα και παπλωματάκι ενώ σε πολύ γνωστό ελληνικό κατάστημα μου ζητούσαν 320 ευρώ γιατί ήταν λέει από τις καλύτερες.......!!!!!!μην το πιάσουμε όμως το θέμα της διαφοράς τιμής , μιας και είναι μεγάλο και με πολλές παραμέτρους !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/1/12 15:09

    Όπως είπα και παραπάνω εγω πήρα προικα μωρού απο ελληνική βιοτεχνία που απο όσο ξέρω δίνει και σε καταστήματα σε όλη την ελλάδα. Εγώ την πήρα απο τη θεσσαλονίκη και εδωσα για πάντα πάπλωμα και κουνουπιέρα 130 ευρώ και η πάντα είναι πολύ χοντρή η επένδυση της όχι σαν κάτι άλλες που κοιτούσα που άμα το μωρό ακουμπήσει το κεφάλι του βρίσκει κάγκελο. η μάρκα λέγεται baby life και είναι στο λαγκαδά. και υποστηρίζω γενικότερα τα ελληνικα προιόντα για να μην κλέισουν όλες οι ελληνικες επιχειρήσεις και μετα που θα βρίσκουμε δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Ανώνυμος, δεν είπαμε ότι έχεις άδικο, ο καθένας κάνει τις επιλογές του...
    Εγώ πάντως με 186,79€ πήρα πάπλωμα, πάντα, 2 φλις κουβερτούλες, 10 σεντόνια (με λάστιχο και χωρίς), σάκο για πάνες, σάκο για άπλητα, υπνόσακο μεγάλο, 6 πετσετούλες. Νομίζω καθόλου άσχημα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την κουνουπιέρα την πήρα απο το ΙΚΕΑ 13€ και επειδή είναι απο αυτές τις μεγάλες που κρέμονται απο το ταβάνι η κόρη μου θα την χρησιμοποιεί μέχρι να την βαρεθεί, σίγουρα 3-4 χρόνια ακόμη. Ενώ οι κουνουπιέρες απο τα σετ (σαν και αυτό που πήρες εσύ) συνήθως είναι μικρές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο με κούνια. Και η χρήση της πάντας είναι μόνο μέχρι να γίνει το παιδί το πολύ ενός έτους. Άρα απο τα 130€ στην ουσία το μόνο που θα χρησιμοποιήσεις πάνω απο 1-2 χρόνια είναι το πάπλωμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να'σαι καλά Γαλήνη μου,το μόνο που μου λείπει είναι η κουνουπιέρα και έβλεπα κάτι τιμές που με είχε πιάσει η καρδιά μου...Εγώ μένω στην Νάξο αλλά θα στείλω μία φίλη μου στην ΙΚΕΑ να μου πάρει μία...
    Και για την κυρία από την Θεσσαλονίκη θέλω να πω ότι είναι τυχερή που μπορεί να βρίσκει βιοτεχνίες με οικονομικές τιμές αλλά από την Νάξο δεν μπορώ να κάνω πολλά,μια στο τόσο στην Αθήνα,γιατί μεταξύ μας δεν την αντέχω καθόλου...
    Ηρώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόλις παρέλαβα την προικούλα της μικρής!!!!
    Είναι τόσο ωραία!!!!Η ποιότητα της είναι ανώτερη των προσδοκιών μου!!!
    Εγώ διάλεξα την σειρά Bramble & Smudge!!!
    Περιμένω τον άντρα μου να γυρίσει από την δουλειά να τα δει και εκείνος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ηρώ χαίρομαι πολύ!!!!! Είναι όντως πολύ καλής ποιότητας! τα πλένω κανονικά στο πλυντήριο όλα. Και την πάντα και το πάπλωμα και τα φλις κουβερτάκια και τους σάκους (αν πήρες σάκο για πάνες να βγάλεις πρώτα το χαρτόνι που έχει μέσα)
    Με γειά λοιπόν, να τα χαρείς και εσύ και το μωράκι σου!!!!!
    Εμείς πήραμε την Ζέβρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος29/2/12 12:10

    Καλημέρα,
    με αφορμή ρο άρθρο για την bedebyes μπήκα στο site της εταιρείας και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με τα σχέδια που βρήκα. Έστειλα 2 φορές mail ζητώντας πληροφορίες για τη χώρα προέλευσης των υφασμάτων και τη ραφή τους για όλους εκείνους τους λόγους που οι μαμάδες δεν εμπιστεύονται υφάσματα από τρίτες χώρες που δεν τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές (π.χ. βαφές κλωστών και υφασμάτων με βαρέα μέταλλα κ.λπ.) χωρίς όμως απάντηση. Οι μανούλες που ήδη ψώνισαν από την εταιρεία τι διάβασαν στο ταμπελάκι "made in"; Γωγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Made in... Turkey for Bedebyes Skipton..

    Άρα τουρκικής ραφής (βρετανικής σχεδίασης) για λογαριασμό της εταιρίας Bedebyes που βρίσκεται στο Skipton.
    Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητα κακό. Ποιοτικά είναι μια χαρά. Τα χρησιμοποιούμε εδώ και 2 χρόνια.
    Η σύσταση των υφασμάτων είναι 100% βαμβάκι. Τώρα ΑΠΟ ΠΟΥ μπορεί να προέρχεται αυτό το βαμβάκι, νομίζω δεν μπορεί να ξέρει κανείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/7/12 00:37

      Διαβάζω το blog και εχω να πω οτι το βρίσκω υπέροχο. Ολες σας οι προτάσεις είναι εξαιρετικές! Πολυ έξυπνες ιδέες, ωραία sites με καλόγουστα προϊόντα. Keep walking!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα!
    Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τρέχω να ψωνίσω κ εγώ!! καλέ τι όμορφα πράγματα που έχει!! και πολύ προσεγμένα, για να πάρεις κάτι αντίστοιχο από Ελλάδα πρέπει να έχεις τη κότα με τα χρυσά αυγά..πήραμε χτες το κρεβατάκι και απογοητεύτηκα πολύ με τη προίκα, και πανάκριβα τα καλά αλλά και χάλια μαύρα τα οικονομικά. άσε δε που όταν είδα τις τιμές από το κατάστημα που μας παραθέτεις, μόνο οικονομικά δε χαρακτηρίζονται αυτά που είδαμε εδώ.. και πολύ άσχημα σχέδια!
    σε χιλιοευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)