Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

Εκτυπώνουμε ψηφιακά άλμπουμ

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως έχω μια φωτογραφική μηχανή ΠΑΝΤΑ μαζί μου!
Ένα παιδί είναι μεγάλη έμπνευση για τον φωτογράφο που κρύβουμε μέσα μας! Κάθε ώρα και λεπτό κάνουν κάτι που θέλουμε να το θυμόμαστε για πάντα!!!!
Στην εποχή της ψηφιακής φωτογραφίας, όλοι μας έχουμε γεμίσει φακέλους με άπειρες φωτογραφίες των παιδιών μας (και όχι μόνο), που θέλουμε να εκτυπώσουμε "κάποια στιγμή"... 

Εγώ εδώ και μερικά χρόνια δεν εκτυπώνω ξεχωριστές φωτογραφίες, αλλά φτιάχνω ψηφιακά άλμπουμ (photobooks). Είναι μια μόδα που μας ήρθε πριν από μερικά χρόνια από το εξωτερικό. Στην αρχή μας έφτιαχναν οι φωτογράφοι ψηφιακά άλμπουμ γάμου και βάφτισης. Και ήταν πολύ ακριβά αυτά τα άλμπουμ... Με την ευρεία χρήση του Ίντερνετ όμως, είναι πια κάτι ιδιαίτερα προσιτό και συνηθισμένο. Υπάρχουν πολλά "ονλάιν φωτογραφεία" που αναλαμβάνουν να μας φτιάξουν όχι μόνο photobooks, αλλά και ευχετήριες κάρτες, ημερολόγια, πόστερ, καμβάδες, πάζλ, κούπες με φωτογραφία, mouse pad και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!!!

Τα περισσότερα σάιτ προσφέρουν ένα δικό τους λογισμικό, το οποίο το "κατεβάζουμε" και τακτοποιούμε εκεί τις φωτογραφίες μας, όπως θέλουμε. Υπάρχουν έτοιμα layout σελίδων και εμείς απλά προσθέτουμε τις φωτογραφίες. Σε κάθε σελίδα διαλέγουμε και το αντίστοιχο background.


Για την τιμολόγηση μετράει ο αριθμός των σελίδων και όχι ο αριθμός των φωτογραφιών. Κάποιος σε 20 σελίδες μπορεί να χωρέσει 80 φωτογραφίες, ενώ κάποιος άλλος μόλις 20. Το κόστος το καθορίζει συχνά και το εξώφυλλο που επιλέγουμε. Υπάρχουν μαλακά, σκληρόδετα, με φωτογραφία, με ύφασμα, με δέρμα κλπ. Από ότι έχω δει εγώ, υπάρχουν 3 τύποι χαρτιού που χρησιμοποιούνται. Το πολύ σκληρό και άκαμπτο. το φωτογραφικό (χοντρό, αλλά ελαστικό) και το πολύ λεπτό, σαν περιοδικό. Οι τιμές μπορεί να ξεκινάνε από 20€ και να φτάνουν και τα 200€!

Τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές, μπορούμε να φτιάξουμε θεματικά άλμπουμ "Ο πρώτος χρόνος του μωρού μας", "Τα πρώτα του Χριστούγεννα", "Ο Μπέμπης στα χιόνια" κλπ... Μπορούμε επίσης να ντύσουμε τα ζουζούνια μας ΑγιοΒασίληδες, να τα φωτογραφίσουμε και να φτιάξουμε καρτ-ποστάλ για να στείλουμε τις ευχές μας στους ανθρώπους που αγαπάμε. Ή να φτιάξουμε ημερολόγια, με την οικογενειακές μας φωτογραφίες :)))
Ιδέες και τα μέσα υπάρχουν, τι περιμένετε λοιπόν? Είναι απο τα καλύτερα δώρα που μπορούμε να κάνουμε σε παππούδες-γιαγιάδες! Οι δικοί μου πάντα ενθουσιάζονται!

Στην συνέχεια θα σας γράψω για τα σάιτ που έχω χρησιμοποιήσει εγώ κατά καιρούς, για να φτιάξω ψηφιακά άλμπουμ!

3 σχόλια:

  1. Φανταστική η ιδέα σου Γαλήνη!
    Δεν το είχα σκεφτεί!

    Εγώ είχα κάνει ένα ψηφιακό άλμπουμ τους 3 πρώτους μήνες της ζωής των διδύμων σε ένα site που πρόσφερε δωρεάν ψηφιακά για ένα χρονικό διάστημα λόγω γνωριμίας!

    Και θα ήθελα να ξανακάνω κάποιο αλλά κάποιες φωτό τις έχω χάσει γιατί μου χάλασε το pc....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζενάκι καλημέρα! Χάλασε εντελώς ο υπολογιστής? Κάποιος που ξέρει λίγο παραπάνω για τους υπολογιστες, μπορεί να σου ανακτήσει τις φωτογραφίες & αρχεία, υπάρχουν ειδικα προγράμματα. Δεν έχεις κανέναν κομπιουτεράκια στην παρέα?
    Εγώ πάντως κάθε χρόνο κρατάω backup όλων των αρχείων, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται....

    Στα επομενα ποστ θα γράψω για τα διάφορα σάιτ που μπορείς να φτιάξεις αλμπουμάκια και για τιμές :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαληνάκι περιμένουμε τα site με μεγάλη αγωνία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)