Παρασκευή, 3 Σεπτεμβρίου 2010

BEABA babycook

Είναι μια συσκευή απο την γαλλική εταιρία Beaba και ξεχωρίζει για το ξεχωριστό design και για την λειτουργικότητά της.
Απευθύνεται στην  πολυάσχολη σύγχρονη μαμά και υπόσχεται να μας λύσει τα χέρια στο μαγείρεμα παιδικής διατροφής.

Συνδυάζει 4 λειτουργίες:
- Μαγειρεύει τα φρούτα/λαχανικά/κρέας στον ατμό (διατηρώντας όλα τα θρεπτικά στοιχεία)
- Πολτοποιεί το φαγητό που μόλις μαγειρέψαμε και το κάνει νόστιμη κρεμούλα
-Ζεσταίνει στον ατμό το φαγητό που είχαμε μαγειρέψει νωρίτερα (πάλι χωρίς να χάνει τα θρεπτικά στοιχεία)
-Αποψύχει τα φαγητά που είχαμε μαγειρέψει και είχαμε καταψύξει σε ειδικές θήκες-μερίδες





Ο κάδος έχει χωρητικότητα 600μλ, δλδ 2-3 μερίδες (ανάλογα με την ηλικία του μωρού). Όλα τα μέρη του αποσπώνται και μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων (μην βάλετε όμως τίποτα ατον αποστειρωτή, μιας και μπορεί να λιώσουν!!!). Το μαγείρεμα γίνεται ταχύτατα, μόλις σε 15-20 λεπτά (αφού ψιλοκόψουμε τα υλικά μας βέβαια). Δεν έχεις τον νου σου, μήπως και καεί το φαγητό, όλα είναι ρυθμισμένα! Στην συσκευασία περιλαμβάνεται μια πρακτική σπάτουλα και βιβλιαράκι συνταγών.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ο πλαστικός κάδος είναι BPA Free και άρα κατάλληλος για χρήση.

EDIT:
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες και πραγματικά μου έχει λύσει τα χέρια! Ρίχνω νεράκι, ξεφλουδίζω μια μεγάλη πατάτα, 1-2 καρότα, παντζάρι ή ότι άλλο λαχανικό έχω, πατάω το κουμπί και σε 20 λεπτά έτοιμο! Μετά τα αλέθω στον ίδιο κάδο με το ζουμάκι που δημιουργήθηκε και έτοιμο το πουρεδάκι μας! Ομοιόμορφο, χωρίς καθόλου κομματάκια.
Το ίδιο κάνω προσθέτοντας και κρέας. Το κοτόπουλο το μαγειρεύω κατευθείαν με τα λαχανικά, ενώ το μοσχαράκι 1 κύκλο μόνο του και δεύτερο κύκλο μαζί με τα λαχανικά.


Έχει και συνέχεια!!!! Έχει μια γκάμα απο αξεσουάρ που είναι εξαιρετικά πρακτικά και χρήσιμα!
1. Εξάρτημα μαγειρέματος ρυζιού/ ζυμαρικών. Μπαίνει στο κυρίως δοχείο και φτιάχνει μέχρι και τραχανά!
2. Καλαθάκι μυρωδικών. Βάζετε μέσα τα μυρωδικά (μαϊντανό, βασιλικό, άνηθο κλπ) και βάζετε το καλαθάκι στο δοχείο, για να πάρει το φαγητό όλα το άρωμα και την γεύση απο τα μυρωδικά, χωρίς όμως να μείνουν κομματάκια απο τα μυρωδικά στο φαγητό.
3. Δοχείο σιλικόνης για αποθήκευση του φαγητού που μαγειρέψαμε σε 7 δόσεις των 60 μλ. Κατάλληλο για κατάψυξη. Συμπεριλαμβάνεται καπάκι.
4. Ζυγαριά, για να μετράμε τις ποσότητες.
5. Τσάντα μεταφοράς, για να το μεταφέρετε με ασφάλεια οπουδήποτε.
6. Ασορτί κουταλάκια (απο σιλικόνη ή κανονικά) ανάλογα με το χρώμα το babycook.

Κυκλοφορεί σε 4 χρωματικές επιλογές: Sorbet, Gipsy, Pouder blue & Pouder rose. Όλα τα αξεσουάρ κυκλοφορούν σε αντίστοιχα χρώματα, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία.


Στην Ελλάδα, τα προϊόντα Beaba θα τα βρείτε στα παιδικά καταστήματα ΗΡΑ(140€), Alouette (140€) και Imaginarium (δεν το έχουν πια) & Premaman (98€)

Online μπορείτε να το αγοράσετε απο τα εξης σάιτ:
allobebe.fr τιμή 106€ + 12€ μτφ (έχει όλη την γκάμα προϊόντων Beaba) * σχόλια
babyartikel.de τιμή 99,99 + 19,90€ μτφ (έχει όλη την γκάμα προϊόντων Beaba)
babybutt-com.erwinmueller.com τιμή 115€ + 7,50€ μτφ (έχουν μόνο την συσκευή)
dpam.com τιμή 110,90€ + 19,90€ μτφ (έχει μόνο κάποια απο τα αξεσουάρ)
mamarella.com τιμή 119€ + 9,95€ μτφ (έχει μόνο κάποια απο τα αξεσουάρ)
kidsroom.de τιμή 109,99€ + 14,95€ μτφ (έχει μόνο κάποια απο τα αξεσουάρ)
vupbaby.co.uk τιμή 107€ + 12€ μτφ (έχει μόνο κάποια απο τα αξεσουάρ)

79 σχόλια:

  1. Το www.allobebe.fr έχει την εξής προσφορά

    αγορές πάνω απο 60€ => 5€ έκπτωση (κωδικός 490797315, 490376331, 490376321, 490376311)
    αγορές πάνω απο 100€ => 9€ έκπτωση (κωδικός 879714726)
    αγορές πάνω απο 150€ => 16€ έκπτωση (κωδικός 879714736)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να προσθεσω και εγω τα σχολια μου μιας και το χρησιμοποιω εδω και 2 εβδομαδες.ειναι η καλυτερη bebeαγορα που εχω κανει.δεν εχω το νου μου μηπως και μου καει,δεν εχω να πλυνω κατσαρολακια και μπλεντερ και το βασικο???? η εριεττα τρωει υγιεινα.το συνιστω ανεπιφυλακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλύτερο απ' όλα είναι που βρήκες πού θα το βρούμε και με τιμές για σύγκριση! Πολύ καλή δουλειά, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να προσθεσω οτι το πουλανε και τα καταστηματα imaginarium(αθηνα-θεσσαλονικη)στην τιμη των 115 ευρω.οποτε η συγκεκριμενη αγορα δεν αξιζει να γινει απο on-line καταστημα του εξωτερικου γιατι βγαινει ιδια η τιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, ωραία, θα προσθέσω και τα imaginarium πάνω στο κείμενο. Αλήθεια, έχουν και τα αξεσουάρ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχουν τα μπωλακια των 300 μλ,το δοχειο σιλικονης και ενα υγρο για την απομακρυνση αλατων.λιγα πραγματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήρα τηλέφωνο στα imaginarium και δυστυχώς δεν το έχουν... Και δεν ξέρουν πότε και εάν θα το ξαναέχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ε παραγγειλε το απο on line καταστημα γαληνη.εγω δεν πηρα απο το imaginarium γιατι ηθελα 3 συσκευες και οταν τους ζητησα να μου κανουν καλυτερη τιμη ειπαν ΟΧΙ.ε και εγω οχι τους ειπα και το πηρα απο γαλλια 97 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι ήδη έκανα παραγγελία απο allobebe γιατί ήθελα και αρκετά αξεσουάρ!!! Θα μου την καθηστερήσουν λιγάκια, γιατί έχουν κάποιες ελλείψεις, μέσα Σεπτέμβρη θα τα έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απο το allobebe δεν εμεινα απολυτα ευχαριστημενη.ειχα κανει μεγαλη παραγγελια,γυρω στα 160 ευρω.καποια παραγματα δεν ηταν σε στοκ,θα ηταν σε 10 μερες.και οταν τα ξαναεφεραν βγηκαν αλλα εκτος στοκ!!!!!εκαναν 1 μηνα και 2 μερες να φτασουν στα χερια μου!αλλα ηταν και το μοναδικο σαιτ που ειχε τοσα πολλα beaba γενικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωωωωωχχχχχχχ...... Λες να πάθω το ίδιο???? Είναι όμως το πιο οικονομικό και με την καλύτερη ποικιλία.... Ελπίζω να μην είμαι γκαντέμω και να τα πάρω σε 1-2 εβδομάδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν ,εφυγαν την Πέμπτη και σήμερα είναι ήδη Βουλγαρία. Άρα σήμερα - αύριο θα τα έχω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελικα δεν θα ξαναφερουν beaba τα imaginarium!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι, τους πήρα τηλέφωνο και έμαθα ότι δεν έχουν..... Τα αλλομπεμπέ τελικά μια χαρά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόλις ήρθαν τα Μπεάμπα μου!!!! Η παραγγελία έγινε 6/9 και τα πήρα 16/9, σύνολο 10 μέρες!!!!! Όλα καλά συσκευασμένα, το κάθε ένα στο κουτάκι του. Ήρθαν με κούριερ ACS κατευθείαν στο σπίτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα σας!!ψαχνω και εγω beaba εδω στην Αθηνα αλλα δεν βρισκω πουθενα!!!Μπηκα στο αλλομπεμπε αλλα δεν ξερω γαλλικα!ξερετε αν εχει επιλογη για αγγλικα?γιατι δεν βγαζω ακρη.......ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!
    Στην Ελλάδα, τα προϊόντα Beaba θα τα βρείτε στα παιδικά καταστήματα ΗΡΑ(140€) και Alouette (140€).
    Και εγώ δεν ξέρω Γαλλικά, αλλά χρησιμοποιόντας το Google toolbar translator έκανα την παραγγελία μου πολύ εύκολα! Δυστυχώς δεν έχει επιλογή για Αγγλικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ Γαλήνη!!!Τελίκα την έκανα την παραγγελία και εγω οπως λες!!!Στα alouette είχα πάει και δεν είχε.Για τα ΗΡΑ δεν ξέρω αλλα για να το λέτε εσείς θα ξέρετε!Και πάλι ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαλήνη και Σοφάκι, είμαι στο τσακ να παραγγείλω κι εγώ το beaba... Επειδή όμως ακόμα δεν έχουμε ξεκινήσει φαγάκι, παρά μόνο φρουτόκρεμα δεν μπορώ να φανταστώ τι διαφορά θα έχει η ζωή με και χωρίς beaba. Είναι εύκολο να γράψετε τις εντυπώσεις σας?
    Να΄'στε καλά και φιλιά στις κουκλίτσες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τιτινακι!!!
    Το μπεαμπάκι μαγειρεύει 1-2 μερίδες, άρα μαγειρεύεις καθε μέρα - το ιδανικότερο. Στην κατσαρόλα δεν μπορείς να μαγειρευεις τόσο μικρές ποσότητες, ή μάλλον μπορείς, αλλά είναι άβολο. Το κάνει στον άτμό ακριβώς σε 20 λεπτά, ούτε να το τσεκάρεις μην καεί, ούτε να έχεις το νου σου. Έτοιμάζεις το γεύμα στον ατμό, χωρίς απώλεια βιταμινών. Μόλις είναι έτοιμα τα λαχανικά ή το κρέας, στο ίδιο σκευος τα αλέθεις. Άρα έχεις να ξεπλύνεις με νερό μόνο ένα σκευος. Το παίρνεις μαζί σου σε κάθε εκδρομή. Και στην ίδια συσκευή κανεις και την φρουτόκρεμα. Α, και το ρύζι και τα ζυμαρικά και το πληγούρι. Και στην ίδια συσκευή ζεσταίνεις το φαγητό που έχεις τυχών ετοιμάσει απο την προηγούμενη μέρα ή που έχεις στην κατάψυξη. Σε ώρα ανάγκης αποψύχεις και το κρέας (εάν δεν έχεις προλάβει με τον κλασσικό τρόπο στην συντήρηση). Καμιά εβδομάδα δοκίμασε να ετοιμάζεις το φαγητό της κλασσικά (κατσαρόλα, μπλεντερ), δες πόσο χρόνο σου παίρνει και αποφασίζεις ανάλογα. Εγώ είμαι πάντως πολύ ευχαριστημένη και δεν το αλλάζω με τίποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νομίζω πως δε θα προλάβω να κάνω δοκιμασία με κατσαρόλες... Με έχετε πείσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α! Ευχαριστώ πολύ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ολες εχουμε πειστει φοβαμαι :) :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαζή ερώτηση... Τα λαχανικά και το κρέας τα ψήνεις μαζί ή ξεχωριστά? Δηλαδή κάνεις 20' συνολο ή 40'?
    (δε σου στέλνω mail, γιατί οι ερωτήσεις μου ίσως φανούν χρήσιμες και σε άλλες κοπέλες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τιτινακι αυτη ακριβως την ερωτηση ηθελα να κανω και εγω
    υποθετω οτι επειδη το κρεας θελει περισσοτερη ωρα το βαζεις πρωτο οποτε οπως ρωταει και η Τιτινα ποση ωρα συνολικα θελει;
    ευχαριστουμεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγω κανω εναν κυκλο μονο με το κρεας και μετα αλλον εναν αφου προσθεσω τα λαχανικα.στον πρωτο κυκλο πεταω το νερο και κραταω του δευτερου κυκλου.τωρα σωστο λαθος δεν ξερω,μια γνωστη μου εναν κυκλο κανει και κραταει το ζουμι.αλλα εγω ψιλοφοβαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αναμένω το δώρο χριστουγέννων για να το ξετινάξω σε baby-gadgets!!! με καταστρεψατε....
    ***θα χρειαστω βοηθεια στα γαλλικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η Ρένα ξερει γαλλικά, οι υπόλοιπες χρησιμοποιήσαμε google translator toolbar!
    Υπόσχομαι μέχρι τα Χριστούγεννα να σου βρούμε και άλλα baby-gadgets!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θεανώ19/10/10 22:45

    και ενα δικηγορο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ναι για τα γαλλικα οτι θελετε εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ετοιμαζω να παραγγειλω το beaba baycook
    να παρω και το σκευος για τα μυρωδικα;
    αξιζει η τσαμπα λεφτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εγω μια φορα το χρησιμοποιησα.παντα το ξεχναγα!!!!ξερω,πολυ σε βοηθησα!απο που θα το παραγγειλεις???μπωλακια μην ξεχασεις 2 των 300 μλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. http://www.allobebe.fr/maxi-portion-sans-bpa-300-ml-coloris-assortis_1_BB050112134.html
    αυτα δεν ειναι;
    τι αλλο χρειαζομαστε;
    απο το allobebe βγαινει ελαφρως φτηνοτερα απο το γαλλικο αμαζον νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. tο λινκ δεν ανοιγει αλλα μαλλον αυτο ειναι γιατι λεει μαxi portion 300ml.να ξερεις οτι το allo bebe σου προσθετει στα μεταφορικα 5 ευρω σαν εξοδα συσκευασιας ,κατι τετοιο.....δεν φαινεται απο την αρχη ομως......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ναι εφτασα μεχρι εκεινο το σημειο ευχαριστω πολυυυυυυυυυ
    το δοχειο των 300 ειναι
    ποσα χρειαζομαστε;
    και τι αλλο εχεις να προτεινεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 2 να παρεις,ειναι αρκετα!φυσικα και την συσκευη για το ρυζι(αν και σιγουρα την εχεις στο καλαθι):)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ναι την εχω
    χαχαχαχα
    να παρω και τον 150 δοχειο ή οχι;
    ευχαριστω πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. οχι δεν υπαρχει λογος!εγω μαγειρευω και μετα βαζω το φαγητο με το ζουμι σε καθε μπωλ των 300.και οταν θα θελεις να την ταισεις οπως θα ειναι το μπωλακι με το φαγητο,το βαζεις μεσα στο καλαθακι, βαζεις νερο μεχρι την σταθμη ενα και ζεσταινεις το φαγητο της αννουλας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. σουπερ ευχαριστουμε και εγω και η αντζυ γιατι μαζι θα τα παρουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σκευος για μυρωδικά μην πάρεις, και εγώ δεν το χρησιμοποιώ καθόλου. Τα μπολάκια που ειναι σετ 2*150μλ και 2*300μλ εμένα με βόλεψε και ήταν συμφέρουσα και η τιμή.
    Θέλω και εγώ κάποια πραγματάκια, θα μου τα παραγγείλετε??? Σου στέλνω μέιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γαληνη στειλε μου μειλ :)
    αλλα πως θα στα στειλουμε μετα Χαλκιδικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστούμε πολύ!!!!!Ανυπομονώ να μαγειρέψω για τον μικρούλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αχ αχ με καταστρέφετε....ρενάκι σου στέλνω mail εντός της μέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. να ρωτησω κατι;
    στο allobebe το δοχειο των 300 ml ενα δεν ειναι;
    εννοω οτι δεν ειναι συσκευασια των δυο ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ναι, είναι μονό. Τελικά μην με περιμένετε, βρήκα αυτά που ήθελα πριν απο λίγο στο Άμαζον και θα τα πάρω απο εκεί.... Ελπίζω να μην σας καθηστέρησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. οχι Γαληνη μου καθολου
    μολις τα παραγγειλαμε και ο Θεος βοηθος
    ποσο χρονο κανουν να ερθουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πρώτα θα σας στείλουν μνμ εάν τα έχουν σε στοκ. Μπορέι κάτι να λείπει, αλλά το φέρνουν γρήγορα. Μετά θα σας έρθει μέιλ ότι τα έστειλαν. Έρχονται με ACS σε περίπου 5 εργάσιμες μέρες. Εμένα έκαναν συνολικά 10 μέρες απο την μέρα που τα παρήγγειλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θεανώ20/12/10 17:38

    οι κωδικοι συνεχιζουν να ισχυουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Απο ότι ξέρω, ναι. Δοκίμασε και εάν έχεις κάποιο πρόβλημα πες μου, για να το ξαναψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θεανώ21/12/10 09:11

    τους δοκιμασα και δεν τους παιρνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος27/12/10 01:30

    Καλησπέρα και από μένα!! Ενδιαφέρομαι και εγώ να κάνω αυτήν την αγορά με αφορμή ένα ταξίδι που έχουμε να κάνουμε αλλά νομίζω ότι θα το βολευτώ γενικά!!!
    Γαλήνη προσπάθησα να βάλω τον κωδικό έκπτωσης που αναφέρεις στην αρχή (Allobebe) αλλά δεν μου τον δέχεται. Μάλλον τους έχουν αλλάξει ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε περίπτωση που οι κωδικοί λήξουν ή δεν ισχύουν για κάποιον λόγο, το σάιτ μας παρέχει την δυνατότητα να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία μας και να μας αποστείλει κωδικούς στο e-mail μας.
    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ http://www.allobebe.fr/offre-ouverture.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kalispera!exw parei ton atmomageira apo to allobebe kai exthes mou espase ena kommataki tou kadou:( kserete an mporoun na mou steiloun antallktiko?prospathisa na steilw mail me metafrasi apo google alla mou vgainei kapws......euxaristw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Βασω καλησπέρα! Εμένα δεν μου έχει τύχει να χρειαστώ ανταλλακτικό, αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι μια κοπέλα χρειάστηκε και έστειλε μέιλ στην Beaba και της έστειλαν τον κάδο. Κάτι για περίπου 20€ θυμάμαι.
    Φαντάζομαι ότι το μέιλ μπορείς να το στείλεις στα Αγγλικά, δεν ειναι ανάγκη να είναι στα Γαλλικά. Δες εάν θα βγάλεις άκρη με το Αλλομπεμπέ (μάλλον όχι), αλλιώς γράψε κατευθείαν στην Beaba Γαλλίας. Ή ακόμη καλύτερα στον αντιπρόσωπο Ελλάδας (www.beaba.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γαληνη σε ευχαριστω πολυ!Τελικα εστειλα mail οπως μου ειπες στον αντιπροσωπο εδω και θα μου το στειλουν!
    Να κανω και μια ερωτηση.....στον καδο κατω εκει που ειναι τα μαχαιρια μου εχει κανει ρωγμουλες.Σας εχει κανει και εσας ή δεν κανω κατι σωστα?Ρωταω για να το αποφυγω στο καινουριο αν κανω κατι λαθος!Ευχαριστω και παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ενω το beaba σαν συσκευη την θεωρω χρησιμοτατη, για τα χρηματα που δινεις περιμενα μια συσκευη πιο στιβαρη.ειναι ομως λιγο ......ψευτικουρα!:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος13/1/11 19:44

    Να ρωτήσω και εγώ κάτι τις γυναίκες τις παρέας! Θέλω να πάρω δώρω στη γυναίκα μου ένα ατμομάγειρα αλλά είμαι ανάμεσα στο Beaba και στον Avent. Είχα κατασταλάξει στον Avent. Ο λόγος είναι οτι δεν χρειάζεται να βγάζεις και να ξαναβάζεις πράγματα στον κάδο, απλά τον γυρίζεις ανάποδα και τελείωσες. Διαβάζοντας τα σχόλιλα σας το σκέφτομαι. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε? (Α η μπεμπούλα μου είναι 5 μηνών και χτές έφαγε την πρώτη της κρεμούλα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. εγω θα ελεγα beaba γιατι μπορεις με το ειδικο (εξτρα) εξαρτημα να κανεις ζυμαρικα,ρυζι,τραχανα κτλ και επιπλεον μπορεις να ζεστανεις το φαγητο βαζωντας απλα το κυπελλακι με το φαγητο μεσα στο καλαθακι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος15/1/11 12:39

    Σας ευχαριστώ πολύ. Τελικά κατέληξα και εγώ στο beaba 95 ευρώ απο Γαλλία! Με τα ίδια λευτά που θα το έπερνα απο εδώ τώρα πήρα και πολλά αξεσουάρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. https://www.amazon.co.uk/Beaba-Babycook-Sorbet/dp/B000T9AZNY/ref=sr_1_250?s=baby&ie=UTF8&qid=1295440865&sr=1-250

    ayto to vrika 84.99 lires ne dwrean metaforika...mporeis na mas peis an einai ontos ayto pou les h kapoio paliotero montelo?? eyxaristw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Το μοντέλο είναι το σωστό, αλλά τα μεταφορικά δεν είναι σε καμιά περίπτωση μηδενικά. Έκανα μια εικονική παραγγελία και μου έβγαλε μεταφορικά 90 λίρες, ουάου!
    Τα μεταφορικά δεν είναι δωρεάν, επειδή πωλητής δεν είναι το ίδιο το Αμαζον, αλλά η εταιρία The Baby Catalogue. Απο ότι είδα και οι υπόλοιποι 3 πωλητές έχουν πολύ υψηλά μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Και απο ότι βλέπω, το Άμαζον δεν πουλάει απευθείας τον συγκεκριμένο ατμομάγειρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλημέρα και απο μένα!Πήρα κι εγώ τον ατμομάγειρα beaba,σήμερα τον χρησιμοποιώ πρώτη φορά.Τον παρήγγειλα απο το κατάστημα premama,το είχα δει στον κατάλογό τους αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο.Το παρέλαβα σε 2 εβδομάδες και πλήρωσα 98 ευρώ.Μου έκανε εντύπωση γιατι σε 'ολα τα sites στο ιντερνετ το έβρισκα ακριβότερο και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 98€? Πολύ καλή τιμή!
    Ευχαριστούμε Άνι για την πληροφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος14/5/11 12:21

    to beaba einai teleio!!!!!!!!!!!oti kalytero exo parei apo ola ta bebe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος11/7/11 13:55

    Ani στα premaman που ρωτησα το ειχαν 140ε απο πιο καταστημα το πηρες?
    Κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος2/8/11 14:02

    Η τιμη που πωλειται στα καταστηματα (Λητω, Alouette, Prenatal , Casabay, BabyIsland) ειναι 147 €.
    Αγοραζοντας απο καταστημα εχουν εγγυηση 2 χρονια και αμεση εξυπηρετηση.
    Στα διαφορα eshop κερδιζεις καποια διαφορα χρηματων αλλα οταν θα εχεις καποια αναγκη για ανταλλακτικα γιατι να πρεπει να πληρωσεις??
    Μηπως θα ηταν προτιμοτερο να βοηθησουμε και την Ελληνικη Αγορα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. οσα κοριτσια ειχαν προβλημα με τον καδο του beaba εστειλαν μειλ κατευθειαν στην γαλλικη beaba και τους εστειλαν τον καδο χωρις χρεωση μιας και ηταν εντος εγγυησης.
    εγω τον πηρα περυσι 95 ευρω απο το γαλλικο αμαζον κυριως γιατι δεν τον εβρισκα στην περιοχη που μενω και οχι τοσο για την διαφορα τιμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Φυσικά και θα ήταν προτιμότερο να βοηθήσουμε την ελληνική αγορά, αλλά και η ελληνική αγορά κάποτε θα πρέπει να μας βοηθήσει. Απο τότε που έγινα μητέρα, βλέπω κατά καιρούς τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές τιμών και απορώ. Στο εξωτερικό δεν έχουν ενοίκια, ασφάλεια, φορολογία κλπ κλπ και τα πουλάνε σε τόσο ανταγωνιστικές τιμές??? Άλλωστε δεν είναι δα και τόσες οι μητέρες που τελικά κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, αρα δεν κινδυνεύει απο εμάς η Ελληνική αγορά....
    Επίσης, τα πολυκαταστήματα είναι συνήθως σε μεγάλες πόλεις και οι μητέρες απο την επαρχία δύσκολα μπορούν να τα επισκέπτονται συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Θεανώ15/9/11 22:39

    παντως να πω οτι για τη τιμη του, η ποιοτητα κατασκευης του δεν ειναι καλη. τον αγορασα απριλιο, ιουνιο πηρα 2ο καδο (δωρεαν απο γαλλια λογω εγγυησης) και τωρα πρεπει να ξαναπαρω.... αν το ηξερα δεν θα τον αγοραζα.... η ποιοτητα του καδου ειναι απλα απαραδεκτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Θεανώ δυστυχώς έχεις δίκιο.... Ενώ η συσκευή είναι εξαιρετική, η ποιότητα του κάδου δεν είναι τόσο καλή. Το πρόβλημά του είναι ότι μετά απο την πολύ χρήση, το καπάκι δεν εφαρμόζει σωστά, με αποτέλεσμα να μην τηρούνται οι χρόνοι μαγειρέματος... Στην πολτοποίηση δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
    να κάνω μια ερώτηση? Απευθύνθηκες κατευθείαν στην γαλλική Μπεάμπα, για να γίνει αλλαγή κάδου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ναι απευθυνεσαι στη Γαλλικη μπεαμπα και σου στελνουν ανταλλακτικο δωρεαν
    παντως εγω σωθηκα με το μπεαμπα το λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Θεοδοτα1/2/12 17:03

    κοριτσια καταπληκτικο το beaba μου εχει λυσει τα χερια στην φρουτοκρεμα και στις σουπιτσες,σημερα δοκιμασα να κανω τραχανα,πηρα το ειδικο σκευος,εβαλα νερακι και στον διπλα καδο και μεσα στο εξαρτημα με τον τραχανα,αλλα μαλλον εβαλα πολυ τραχανα και πετρωσε,οποια κοπελα το εχει δοκιμασε μπορει να μου πει ποσο τραχανα ή ρυζι ή μακαρονακι βαζει και πως το κανει?Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Παραμηθήματα της Αφροδίτης Κλεινάκη31/3/12 19:11

    καλησπερα!εγω τον παραγγειλα απο το γερμανικο kidsroom.de γιατι προσπαθησα απο το allobebe αλλα μου ελεγε οτι δεν στελνουν..τελοςπαντων σε 4 μερες θα το εχω εδω..αν κατι παθει ο καδος λογικα θα απευθυνθω στην γερμανικη beaba;θα μου το στειλουν δωρεαν ή θα πληρωνω;παντως φαινεται τελειο μηχανημα..ειδικα οταν εχεις και δευτερο παιδι και δεν προλαβαινεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Παραμηθήματα της Αφροδίτης Κλεινάκη31/3/12 19:16

    γραψτε λαθος!!!απο δω το πηρα!!!babyartikel.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Θα απευθυνθείτε στο κατάστημα απο το οποίο το αγοράσατε, εάν είναι μέσα στην εγγύηση (κρατήστε και την απόδειξη). Με την λήξη της εγγύησης, μπορείτε να απευθυνθείτε και στην αντιπροσωπεία της Ελλάδας.
    Τώρα για το ποιός πληρώνει τα μεταφορικά, δυστυψώς δεν το γνωρίζω. Ας μας το πουν τα κορίτσια που έκανα αλλαγή κάδου εντός εγγύησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. to allobebe den dexetai pistotiki i meso paypal??dokimasa kai vgazei mono katathesi se trapeza!ti kano lathosss???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έμαθα και εγώ σήμερα. Δεν δέχεται πια πιστωτικές, μόνο έμβασμα. Ούτε pay pal. Δυστυχώς....

      Διαγραφή
  78. Εγώ το παράγγειλα από το allobebe. 84€. ελπίζω να το χαρώ όπως και οι υπόλοιπες κοπέλες. μόνο με πληρωμή σε τράπεζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)