Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010

Site review: babybutt-com.erwinmueller.com

Η φίλη μου η Ευαγγελία ήθελε να μοιραστεί μαζί μας τις εντυπώσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα που ψωνίζει και την ευχαριστώ πολύ!



Μια ιστοσελίδα απ’ όπου ψωνίζω συχνά είναι η http://babybutt-com.erwinmueller.com/

Έχω αγοράσει σουτιέν θηλασμού, πετσέτες για το μωρό, ρουχαλάκια και σεντόνια. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από ότι έχω αγοράσει μέχρι τώρα (ποιότητα και τιμή), αλλά και από την εξυπηρέτηση τους. Τα παιδικά ρουχαλάκια είναι πολύ καλής ποιότητας και σαν νούμερα είναι λίγο μεγαλούτσικα. Είχα πάρει για newborn baby και τώρα κάνουν στον γιο μου (είναι 2,5 μηνών) καλύτερα και έχουν και περιθώριο.

Το σάιτ είναι φιλικό προς τον χρήστη, εύκολο μενού και πλοήγηση, όλα στα Αγγλικά. Η διαδικασία παραγγελίας απλή και κατανοητή, ακόμη και για αρχάριους.

Τα μεταφορικά είναι συνήθως 7.50 ευρώ εκτός αν τα αντικείμενα είναι βαριά οπότε διαμορφώνονται ανάλογα. Δεν έχω πληρώσει πάντως πάνω από 12 ευρώ ως τώρα.

Ήδη ετοιμάζω την επόμενη παραγγελία μου για τον χειμώνα!! Όταν θα τα πάρω θα σας πω εντυπώσεις!!!

1 σχόλιο:

  1. απο αυτο το site εχω αγορασει σε παρα πολυ καλη τιμη το λικνο για το μωρο μου , και στην τιμη ηταν και η πληρης προικουλα του αν θυμαμαι καλα μονο 119 ευρω και 7 ευρω τα μεταφορικα!!!
    πολυ καλη ποιοτητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)