Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2010

Αναζήτηση της ιδανικής τσάντας #1 (Pacapod)

Τσάντες, τσάντες, τσάντες όλων των ειδών και όλων των εταιριών, μεγάλες ή μικρές, με θήκες ή χωρίς, να φοριούνται στην πλάτη ή όχι, επώνυμες ή ανώνυμες, φθηνές ή ακριβές.
Όπως πολλές από εσάς πέρασα και εγώ πολλούς μήνες να ψάχνω, να συγκρίνω και να προσπαθώ να καταλήξω στο συμπέρασμα « ποια τελικά είναι η καλύτερα τσάντα για μένα και το μωρό μου » ; Ήθελα λοιπόν μια η οποία να έχει τα πάντα! Να είναι μεγάλη, ευρύχωρη, να χωράει τα πράγματα του μωρού αλλά και τα δικά μου. Φανταστείτε τον εαυτό σας να περπατάτε στο δρόμο με το καρότσι και 2 τσάντες σε κάθε ώμο! Την δική σας και του μωρού…….

Με το σκεπτικό αυτό λοιπόν και ψάχνοντας αρκετά μεταξύ Ελλάδας και εξωτερικού και ρωτώντας τις ιντερνετικές μου φιλενάδες κατέληξα στις Pacapod.
Πολλές από εσάς ίσως να μην τις ξέρετε καν και άλλες όχι μόνο θα τις ξέρετε αλλά θα τις έχετε ήδη ΛΑΤΡΕΨΕΙ!!!!!

Μπαίνοντας λοιπόν αρχικά στη σελίδα τους και κάνοντας την έρευνα μου πάλι κατέληξα εκεί από όπου ξεκίνησα!!!!! Δεν ήξερα ποια να πρωτοπάρω!!!! Είναι όλες τέλειες, δερμάτινες ή όχι, σε 3-4 αποχρώσεις. Να μην τα πολυλογώ μια και όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας είναι φανταστικά πήρα τελικά αυτή που κάλυπτε και τις ανάγκες της τσέπης μου και κατέληξα στο μοντέλο Logan!!!!!
Έχω λοιπόν να πω τα καλύτερα!

Καταρχήν χωράει μέσα τα πάντα και έχει θήκες ακόμα και για τα κλειδιά και το κινητό!!!! Εκτός από τα πράγματα του μωρού, πάνες, μωρομάντηλα, μπιμπερό, τροφοθήκες, ρουχαλάκια κλπ, κλπ χωράει και όλα τα δικά μου πράγματα και είναι πολλααααααααααααααααα!!!
Και όταν δεν θέλω να την κουβαλήσω ολόκληρη γιατί πχ. το παιδί έχει φάει και δεν χρειάζεται να πάρω μπιμπερό και φαγητό παίρνω μόνο το Pacapodaki μου με τις πάνες και τις αλλαξιές του μωρού!!!! Μιας και αυτή η τσάντα εκτός από τις μεγάλες κεντρικές θήκες για πράγματα έχει εσωτερικά και 2 μικρά τσαντάκια (τα λεγόμενα Pacapodakia). Το ένα για τροφές και μπιμπερό με ισωθερμική κάλυψη για να κρατάει το νερό-φαγητό σε σωστή θερμοκρασία μέχρι και 3 ώρες και το άλλο για τις πάνες, τις αλλαξιές και ότι άλλο μπορεί εσύ να θελήσεις! Έχεις λοιπόν την επιλογή να διαλέξεις αν θέλεις να πάρεις μαζί ολόκληρη την τσάντα ή όχι και επιλέγεις εσύ τι σου χρειάζεται χωρίς να κουβαλάς περιττά πράγματα! Επίσης έχει ειδικά κλίπ για να κουμπώνει στο καρότσι ολόκληρη ή κάθε pacapodaki μόνο του με ράντες σκράτς. Φυσικά περιλαμβάνει στρωματάκι -αλλαξιέρα σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξεις το μωρό όταν είσαι έξω.



Μπορώ να μιλάω ώρες ολόκληρες αλλά δεν θέλω να σας κουράσω άλλο οπότε σας εναποθέτω το site στο οποία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες ή να τις παραγγείλετε!!!

http://www.pacapod.com/ Μεταφορικά για Ελλάδα 15£

8 σχόλια:

  1. Σούπερ τσάντα, ήταν μία απο τις επιλογές μου, αλλά τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη και πήρα μια άλλη!!! Αλήθεια, τα πακαποντάκια μήπως πιάνουν όλον τον εσωτερικό χώρο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πιανουν μονο τον μπροστα εσωτερικο χωρο
    εχει αλλους δυο εσωτερικους χωρους που χωρανε πολλα πραγματα
    την εχω και εγω την Logan σε κοκκινη και ειναι τελεια
    ειναι και η μονη που κουμπωνει τοσο καλα στο stokke καροτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεανώ17/10/10 11:59

    γιατί μας κολάζετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απλα την λατρευω!!!!απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει και αφορουν τα πραγματα του παιδιου!!!την προτινω ανεπιφυλακτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/3/12 18:27

    Η Logan στέκεται όρθια μόνη της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/3/12 19:11

    ναι την εχω ...εχει απο κατω μεταλλικα ποδαρακια μικρουλικα οποτε στεκεται μονη της χωρις να ακουμπαει στο δαπεδο και να λερωνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σας,

    ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια τσάντα napier in charcoal.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν θα πρέπει να αγοράσω με έξτρα χρέωση τα εσωτερικά τσαντάκια που δείχνει να χρησιμοποιούνται στο βίντεο και το ειδικό πανάκι για το άλλαγμα.
    εσύ τα πήρες μαζί με την τσάντα;;; Η τα παρήγγειλες ξεχωριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Σταυρούλα!!!!
      Το πιθανότερο είναι να έχεις αγοράσει ήδη την τσάντα.
      Οι τσάντες pacapod πωλούνται ΜΑΖΙ με τα 2 μικρά τσαντάκια. Μπορείς να αγοράσεις και έξτρα αν θυμάμαι καλά, αλλά στην τιμή της κάθε τσάντας περιλαμβάνονται και τα δύο μικρά "πακαποντάκια" :)

      Διαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)