Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010

SITE για αγορά καροτσιών

η λίστα θα συμπληρώνεται συνεχώς!

Το κόστος των μεταφορικών είναι για αυτή τη χρονική περίοδο ( 2010).
Παρακαλούμε να ενημερωθείτε απευθείας απο το σάιτ για τις εγγυήσεις των προϊόντων.



www.pingpong-online.com/ μεταφορικά απο 0-15€
www.ebaby.gr/ μεταφορικά περίπου 25-30€
www.babynet.gr/ μεταφορικά 5-20€
www.pramworld.co.uk/ μεταφορικά περίπου £ 40
www.bambinoworld.it/ μεταφορικά περίπου 40€
www.olivers-baby-care.co.uk/ μεταφορικά περίπου £ 45
www.kindersitze-shop.de/  μεταφορικά 23-29€
www.prams-pushchairs.co.uk/ μεταφορικά £ 65
www.kidscomfort.eu/ μεταφορικά 35€
www.jusonne.co.uk/ μεταφορικά £ 9,99-£ 29,99
www.agora.net.gr/ μεταφορικά ΔΩΡΕΑΝ για αγορές >90€
www.babytrader.eu/ μεταφορικά περίπου 40€
www.classiechassis.co.uk/ μεταφορικά £ 35
www.mypram.de μεταφορικά 10€
www.babybirds.co.uk/ μεταφορικά περίπου £ 35
www.newbabyland.com/ μεταφορικά περίπου 30€
www.babysmobile.de/ μεταφορικά 23,20€ + χρέωση pay pal 5,50€
www.houseofbaby.co.uk/ μεταφορικά £15 (έως 10 κιλά)
www.itsababy.co.uk/ μεταφορικά £ 30-35 (έως 32 κιλά)

43 σχόλια:

  1. Προσφορά -10% στο pramworld με τον κωδικό email10. Όχι επ'αόριστον, έως 31 Οκτωβρίου 2010!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ την πάτησα.... ψώνισα την προηγούμενη εβδομάδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε, και εγώ... Χτες μου ήρθε η παραγγελία... Την γκαντεμιά μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/10/11 18:43

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΡΟΤΣΙ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 14ΜΗΝΩΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΩ ΠΑΙΔΙ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ MACLAREN ΑΠ’ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ MACLAREN XLR KAI XT ?ΕΓΩ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!
    Τα 2 καρότσια παρ'όλο που μοιάζουν, έχουν αρκετές διαφορές, οι οποίες δικαιολογούν την απόκλιση τιμής.
    Η βασική τους διαφορά είναι ότι στο XLR προσαρμόζεται(κουμπώνει) το αντίστοιχο κάθισμα αυτοκινήτου (recaro) ή το πορτ μπεμπέ, ενώ στο άλλο όχι.
    Το ΧΤ δεν έχει ποδόσακο, πρέπει να αγοραστεί έξτρα. Επίσης είναι πιο ελαφριά η κατασκευή του, κατά σχεδόν 1 κιλό. Το XLR έχει το ειδικό μαξιλαράκι που στηρήζει το κεφαλάκι του παιδιού.
    Νομίζω αυτές είναι οι διαφορές χοντρικά...
    Ίσως κάποιο κορίτσι να έχει να προσθέσει αι κάτι ακόμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το ΧΤ έχει 175 λίρες, αν προσθέσουμε και τον ποδόσακο 45 λίρες, μας κάνει 220 λίρες.
    Το XLR κοστίζει 225 λίρες, άρα η τελική διαφορά είναι εξαιρετικά μικρή...
    (ενδεικτικές τιμές Pramworld)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/12/11 19:24

    γιατι βγαλατε απο τη λιστα το hugzbabystore.ie?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι εννοείτε το βγάλαμε? Εάν θυμάμαι καλά, δεν υπήρχε ποτέ μέσα στην λίστα μας. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, απλά έχει καιρό να ανανεωθεί η λίστα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/12/11 20:18

    υπηρχε στη λιστα πριν λιγο καιρο... εχω προβλημα με την εταιρια γι'αυτο ρωταω μηπως εγινε κατι κ σε καποιον αλλο κ το βγαλατε. εχει παραγγειλει καποιοσ απο το hugzbabystore?
    χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η αλήθεια είναι πως δεν έχει υποπέσει κάτι στην αντίληψή μου... Και με μια μικρή έρευνα που έκανα στο Ίντερνετ δεν βρήκα κάποιο αξιόλογο και εμπεριστατωμένο αρνητικό review.
    Σχετικά με την λίστα, δεν πρέπει να περιλάμβανε ποτέ το hugzbabystore, απλά το έχουμε αναφέρει κάποιες φορές στα σχόλια σχετικά με το καρότσι Μακλάρεν, λόγο του ότι είχαν καλές τιμές στο συγκεκριμένο καρότσι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος27/12/11 19:25

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΑ MAXI COSI MURA KAI QUINI 2010/2011
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΕΙΡΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/1/12 22:20

    χρονια πολλα κ καλη χρονια. εχω απο τις 7/10 που παρηγγηλα το maclaren για διδυμα,ενα xlr κ την μπαρα. 1/12 μου στελνουν email οτι δεν εχουν την μπαρα κ αν θελω να μου στειλουν τα υπολοιπα χωρις την μπαρα κ να μου επιστρεψουν τα χρηματα,συμφωνω... μετα μου στελνουν email οτι πρεπει να στειλω κ αλλα χρηματα για τα μεταφορικα του twin maclaren γιατι ειναι βαρυ ξανασυμφωνω κ μου στελνουν email οτι δεν μπορουν να στειλουν το twin τελικα γιατι ειναι βαρυ κ αν θελω μονο το xlr κ τουσ απαντησα οτι δεν θελω κανενα κ να μου επιστρεψουν τα χρηματα απο τοτε δεν απαντανε στα mail μου ουτε κ στο τηλ. τι να κανω? συγνωμη αν σας κουρασα

    χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Ειρήνη!
    Δυστυχώς καμιά απο τις μαμάδες που συμμετέχουμε στο μπλογκ δεν έχει τα 2 καρότσια που αναφέρεις. Μάλλον θα πρέπει να τα δεις πρώτα απο κοντά η ίδια, για να δεις ποιό καλύπτει περισσότερο τις δικές σου ανάγκες. και αφού καταλήξεις στο μοντέλο, να κάνεις μια ονλάιν έρευνα για να πετύχεις την καλύτερη δυνατή τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Χριστίνα!
    ΜΟυ κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση, αυτό που λες για το Pramworld. Ξέρω πάρα πολλές μαμάδες (και εγώ η ίδια) που έχουμε κάνει αγορές απο εκεί και ήταν πάντα ακριβείς και στις παραδόσεις τους και στην επικοινωνία τους και στις χρεώσεις τους.... Και μάλιστα, σχετικά με την επικοινωνία, μου απαντούσαν ΠΑΝΤΑ εντος 24ώρου....
    Έχεις τσεκάρει την κάρτα σου, έχει γίνει χρέωση? Και εάν έγινε, δεν ακυρώθηκε????
    Ελπίζω να λυθεί σύντομα το πρόβλημα πάντως....

    Την μπάρα την έψαχνα και εγώ πρόσφατα και για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν την έχει ούτε το Pramworld ούτε και κάποιο άλλο γνωστό ονλάιν κατάστημα.....

    Εάν ψάχνεις ακόμη για αγορά καροτσιού Μακλάρεν, ρίξε μια ματιά στα σχόλια του θέματος εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/2010/10/maclaren-techno-xlr_12.html διότι το έχουμε συζητήσει πρόσφατα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος7/1/12 21:46

    Δεν εχω προβλημα με το Pramworld αλλα με το hugzbabystore.ie
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Χριστίνα!
    Σόρρυ, δεν το κατάλαβα νωρίτερα!
    Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο. Δεν έχω κάνει κάποια αγορά απο το hugzbabystore.ie
    Γενικά πάντως πρέπει να δεις εάν έχει γίνει χρέωση στην κάρτα σου και εάν έχουν πάρει τα χρήματα, θα πρέπει να απευθυνθείς στην τράπεζά σου, μήπως και μπορέσουν να σε βοηθήσουν...
    Δυστυχώς δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/1/12 18:32

    Εχουν παρει χρηματα απο τη χρεωστικη σχεδον μετα την παραγγελια. Σ'ευχαριστω για τον ενδιαφερων σου Γαληνη,θα προσπαθησω με το τηλ αν το σηκωσουν κ με mail κ βλεπουμε...
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάρθα20/1/12 11:54

    Γειά σας κορίτσια είμαι και εγώ μια μέλλουσα μανούλα και θα ήθελα να μάθω για το pramworld. Απ ότι διαβάζω έχετε παραγγείλει πράγματα και μείνατε απόλυτα ικανοποιημένες. Το λέω γιατί σκέφτομαι να παραγγείλω το καρότσι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάρθα20/1/12 11:58

    Επίσης θα ήθελα να μάθω και για το site newbabyland.
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Μάρθα!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σου!
    Τι ακριβως θα ήθελες να μάθεις για το Pramworld? Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να πω πολλά, μιας και τα πράγματα είναι απλά. Μπαίνεις, δημιουργείς λογαριασμό, κάνεις την παραγγελία και πληρώνεις με πιστωτική. Αυτοί σου στέλνουν μέιλ στο οποίο αναφέρουν το ποσό των μεταφορικών, εσύ τους απαντάς εάν συμφωνείς ή διαφωνείς και αυτοί (εάν συμφωνείς με το ποσό των μεταφορικών) χρεώνουν την κάρτα σου με το προϊόν συν το ποσό των μεταφορικών. Σε περίπου 1 εβδομάδα το προϊόν έρχεται με κούριερ και εσύ ξεκινάς τα test drive :)!
    Ρίξε μια ματιά στα σχόλια του άρθρου για το καρότσι Μακλάρεν, έχουμε πει κάποια πράγματα και εκεί http://shopping-mommy.blogspot.com/2010/10/maclaren-techno-xlr_12.html
    Σχετικά με το newbabyland δεν ξέρω να σου πω εγώ η ίδια, μιας και δεν έχει τύχει να κάνω απο εκεί παραγγελία. Ίσως κάποιο άλλο κορίτσι να ανταποκριθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάρθα25/1/12 17:43

    Γαλήνη σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος27/1/12 20:38

    Παρήγγειλα το Maclaren XLR (το γκρι-μωβ) από Pramworld χωρίς κανένα πρόβλημα, και τώρα ψάχνω το ίδιο σε πορτ μπεμπέ για να το κουμπώνω στο καρότσι. Στο Pramworld δεν υπάρχει διαθέσιμο, οπότε αναγκαστικά το ψάχνω σε άλλα καταστήματα. Μόλις το έβαλα στο House of Baby (που το είχαν στις 52 λίρες) μου έβγαλε ότι θέλουν 46 λίρες μεταφορικά!!! Αν καμιά μαμά βρίσκεται σε παρόμοια αναζήτηση και βγάλει άκρη ας μου δώσει κάποια συμβουλή.
    Ευχαριστώ πολύ
    Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανή να σου πω την γνώμη μου? Βέβαια εάν θέλεις την ακολουθείς.
    Νομίζω ότι δεν το χρειάζεσαι το πορτ μπεμπέ. Για 3 λόγους.
    -Πρώτον, το XLR είναι κατάλληλο για νεογέννητα μωράκια. Και σε συνδυασμό με τον ποδόσακο,έχεις όλα όσα χρειάζεσαι. Δλδ το παιδί είναι ξαπλωμένο σωστά, σε πολύ ωραία υφάσματα και είναι και καλά σκεπασμένο με τον ποδόσακο.
    -Δεύτερον, το πορτ μπεμπέ της Μακλάρεν, δεν είναι σαν τα άλλα πορτ μπεμπέ,. Δεν είναι δλδ αυτό το σκληρό που έχεις κατά νου. Είναι ένα είδος μαλακού πορτ μπεμπέ και το πιο πιθανό είναι να μην σε βολέψει.
    -Τρίτον, το πορτ μπεμπέ είναι για πολύ μικρή χρήση. Το πολύ 3-4 μήνες...

    Εγώ δεν είχα το Μακλάρεν, αλλά είχα ένα καρότσι της Περέγκο (έχω γράψει και άρθρο) και δεν είχα πορτ μπεμπέ, ούτε και μου χρειάστηκε ποτέ. Στην κουμπάρα μου πήρα το Μακλάρεν XLR και ούτε και εκείνη χρειάστηκε το πορτ μπεμπέ. Άρα εάν δεν έχεις κάποιον συγκεκριμένο λόγο να πάρεις πορτ μπεμπέ, ίσως θα ήταν καλύτερο να μην το πάρεις. και να δώσεις πιο πολλά χρήματα για να πάρεις ένα πιο καλό κάθισμα αυτοκινήτου ίσως, που θα το χρησιμοποιείσεις για πολύ περισσότερο καιρό....

    Δοκίμασα και εγώ να βρω ένα πορτ μπεμπέ για να σε βοηθήσω, αλλά βρήκα μόνο αυτό που είπες, στο house of a baby. Και όντως τα μεταφρικά είναι εξωπραγματικά. Πιστεύω ο λόγο ςπου δεν πολυκυκλοφορούν αυτά τα port bebe είναι επειδή δεν έχουν μεγάλη ζήτηση....

    Φιλικά,
    Γαλήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πιθανόν να έχεις δίκιο, ωστόσο ο λόγος που το θέλω είναι για να βλέπω το μωρό στο καρότσι του στην αρχή, αλλά και ως καλαθούνα για τις πρώτες μέρες που θα είμαστε μακριά από το σπίτι μας. Το κάθισμα αυτοκινήτου που κουμπώνει στο καρότσι δεν μου άρεσε, πιστεύω ότι το κάθισμα που διάλεξα (Britax first class plus, που κάνει από νεογέννητο) είναι καλύτερο. Θα συνεχίσω το ψάξιμο μήπως το βρω κάπου...
    Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
    Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ναι, έχεις δίκιο. Το Britax first class plus είναι πολύ καλό κάθισμα. Ελπίζω να το βρήκες και σε καλή τιμη :)
    Ελπίζω να καταφέρεις να βρεις την καλαθούνα! Αλήθεια, στην Ελλάδα την πουλάνε?

    Μόλις κοίταξα στο ebay
    http://www.ebay.co.uk/itm/Maclaren-Techno-XLR-Carrycot-Charcoal-/180802453540?pt=UK_Baby_BabyTravel_Pushchairs_GL&hash=item2a18aa8024#ht_500wt_1287
    Το πουλάει ιδιώτης, 40 λίρες. Λέει ότι δεν κάνει αποστολές, αλλά πρέπει κάποιος να περάσει να το πάρει. Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιώ την κούριερ http://www.parcel2go.com/
    Ρωτάς τον πωλητή το βάρος και τις διαστάσεις του πακέτου (και την διεύθυνσή του), μετά μπαίνεις στην κούριερ, βάζεις όλα τα στοιχεία, πληρώνεις και την καθορισμένη μέρα πάει η κούριερ και το παίρνει απο το σπίτι του πωλητή. Οι τιμές της κούριερ είναι πολύ λογικές, ξεκινάνε απο 13 λίρες....

    Αν δεν βρεις κάτι άλλο, ίσως να είναι η λύση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στα Μάδερκερ Ελλάδας έχει 109€.
    Στα Μάδερκερ Αγγλίας έχει 65 λίρες, αλλά δεν στέλνουν στην Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ!! Το ebay με αγχώνει λίγο, θα δω αν μπορεί να το πάρει φίλος από το mothercare Αγγλίας και να μας το στείλει. Είσαι φοβερή! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εάν έχετε γνωστό στην Αγγλία, ίσως μπορεί να σας πάρει και απο το House of Baby που το έχει φτηνότερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το παρήγγειλα από House of Baby και αγγάρεψα φίλο στην Αγγλία να το παραλάβει και να το στείλει. Ευχαριστώ πολύ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος5/2/12 00:58

    Γεια σας κοριτσια. Τελικα μετα απο πολλα τηλ που εβγαινε τηλεφωνητης επικοινωνησα με το hugzbabystore κ πριν απο λιγο ειδα στο paypal οτι μου επαστρεψαν τα λεφτα.
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστίνα καλησπέρα!
    Τι κρίμα που δεν έγινε τελικά η παραγγελία σου. Πολύ ανεύθυνο εκ μέρους τους όλο αυτό το σκηνικό.....
    Το καλό είναι ότι τουλάχιστον σου επιστράφηκαν τα χρήματα....
    Μην σε αποθαρρύνει όμως αυτή η αποτυχημένη προσπάθεια. Συνήθως οι ονλάιν αγορές είναι αξιόπιστες και είναι κρίμα που έπεσες στην περίπτωση....
    Εάν χρειαστείς κάποια βοήθεια για να βρεις το καρότσι που ήθελες, πες μου μήπως και μπορέσω να σε βοηθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χριστίνα, έχεις δει καθόλου τα καρότσια για δύδιμα cossatto??? Ο σχεδιασμός τους είναι ΥΠΕΡΟΧΟΣ, όπως και τα χρώματα!!!!
    Επίσης, έχουν εξαιρετικές τιμές στο Άμαζον ΚΑΙ με δωρεάν μεταφορικά!!!!
    Δες εδώ http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=cossatto+twins&rh=i%3Aaps%2Ck%3Acossatto+twins&ajr=0
    Το λαχανί βγαίνει 182 λίρες, δλδ γύρο στα 215€, Νομίζω ότι είναι εξαιρετική τιμή. και περιλαμβάνει ποδόσακο. Και ζυγίζει μόλις 13 κιλά.
    Νομίζω δεν υστερεί σε κάτι απο Μακλάρεν... Βέβαια δεν τα έχω δει απο κοντά, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος6/2/12 00:22

    Σ'ευχαριστω Γαληνη. Παρηγγειλα απο εδω το μακλαρεν πριν λιγες μερες μαζι με τις κουνιες 450ευρω κ σε μπεζ χρωμα που δεν μου αρεσει καθολου αλλα απο το 2012 αυτο κυκλοφορει στην Ελλαδα. Θα δω οταν με το καλο ερθουν τα μωρακια μου αν χρειαστω κ μονο καροτσι κ τοτε θα παραγγειλω το μακλαρεν απο το pramworld που εχουν παρει πολλα κοριτσια απ΄οτι εχω δει. Και παλι σ'ευχαριστω πολυ
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος6/2/12 00:40

    Εχεις δικιο Γαληνη για το cossatto μη σου πω οτι απο σχεδια κ χρωματα ειναι πιο ωραιο απο το μακλαρεν κ εχει για διδυμα αγορι-κοριτσι οπως τα δικα μου.
    Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος11/2/12 18:11

    Στο pramworld οι αγορές γίνονται μόνο με πιστωτική ή θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και χρεωστική κάρτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος6/4/12 22:45

    θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποια κοπέλα γνωρίζει να μου πει για τα καρότσια Concord. Ποιά η γνώμη σας αναμεσα στο Fusion 2012 και το Νeo 2012?
    Ξέρετε αν μπορώ να τα βρω σε κατάστημα?
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα!
    ναι, έχουμε ένα review για το Concord Neo εδω http://shopping-mommy.blogspot.com/2011/07/concord-neo.html

    Δυστυχώς καμιά μας δεν έχει το Fusion..... Τα concord κυκλοφορούν στα ελληνικά καταστήματα κανονικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μηπως καποια μαμά εχει καρότσι της σειράς cybex??ενδιαφέρομαι για το onyx.To ξερει καμία??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δυστυχώς καμιά απο εμάς δεν έχει Cybex....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. αύριο θα το παραγγείλω.θα σας γράψω σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλημερα κορίτσια!
    ηρθε το καρότσι cybex onyx και είναι εκπληκτικό!
    Φοβερή ποιοτητα υλικών!οποια θέλει λεπτομέρειες ας μου πει φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος9/7/12 16:52

    Γεια σας κορίτσια...είμαστε κι εμείς στην αναζήτηση για καρότσι και σκεφτόμαστε να το παραγγείλουμε από pramworld..απ ότι διάβασα οι περισσότερες είστε ευχαριστημένες..περιμένουμε δίδυμα και λέγαμε για της maclaren twin techno αλλά βρε κορίτσια απ οτι είδα δεν έχει μπάρα προστασίας..γνωρίζει καμία σας αν βγάζει η συγκεκριμένη εταιρεία?και τι είναι και το xlr?
    σας ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)