Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Υπνόσακος "The Dream Bag"

Πολύ όμορφοι και "ονειρεμένοι" οι υπνόσακοι της εταιρίας "The Dream Bag".
Τον πήρα στην κόρη μου και έχω να πω τα καλύτερα! Άνετοι, πολύ καλοί ποιοτικά, αλλά και πανέμορφοι εμφανισιακά!!!
Η κόρη μου δεν τον ήθελε με τίποτα στην αρχή, κλωτσούσε και προσπαθούσε να τον βγάλει, με λίγη υπομονή και επιμονή όμως, όλα γίνονται!!!! Έτσι, τα βράδια που έχει υγρασία ή ψύχρα, της φοράω τον καλοκαιρινό υπνόσακο και είμαι ήσυχη!
Είναι πανέμορφη όταν τον φοράει, λες και είναι φορεματάκι!

Oι τιμές τους είναι πολύ προσιτές. Ο υπνόσακος που πήραμε εμείς έκανε £15.99. Τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι μόλις £2.20, δλδ στο σύνολο £18.19 (περίπου 21€)






Τους υπνόσακους "The Dream Bag" μπορείτε να τους βρείτε στο επίσημο σάιτ της εταιρίας: http://www.thedreambag.co.uk/.
Τους έχω δει και σε ελληνικό σάιτ, αλλά οι τιμές ήταν πιο ακριβές.

7 σχόλια:

  1. τελικά θα τον πάρω τον υπνόσακο μας, γιατί ο μικρός κοπανιέται συνέχεια και ξεσκεπάζεται!!

    Ευαγγελία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να αρέσει στον μικρό ο υπνόσακος και να βολευτείς και εσύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μας εσωσε μονο αυτο εχω να πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μινα δεν ηξερα οτι αγορασες και εσυ υπνοσακο,στην αρχη θυμαμαι ησουν διστακτικη!χαιρομαι που σε βολεψαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι το εχουμε εδω και πολυυυυυυ καιρο!!ευτυχως το καταλαβα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δυστυχως πλεον δεν μας επιτρεπουν να αγορασουμε απο το αγγλικο site που σαφως εχει καλυτερες τιμες...μας κανει ανακατευθυνση στο ελληνικο δικτυο τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεανώ23/4/11 23:33

    και εκτος απο υψηλοτερες τιμες, η ποικιλια ειναι σαφως μικροτερη!!!! οποτε θα παρουμε απο αλλου υπνοσακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)