Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

Χρονόμετρο ITZBEEN

Τι ώρα έφαγε η μπέμπα??? Να πέρασαν δύο ώρες ή τρεις? Μα καλά, αφού είχα δει το ρολόι, τι ώρα έδειχνε., γιατί δεν θυμάμαι????? Και τι ώρα την άλλαξα? Σίγουρα ήταν πριν από 4 ώρες. Ίσως δηλαδή...  Ή μήπως όχι?
Αυτές ήταν οι μεγάλες απορίες μου από τότε που γεννήθηκε η κόρη μου. Προσπαθούσα να θυμάμαι ώρες, λεπτά, δευτερόλεπτα... Όσοι έχουν ένα μωρό ξέρουν πόσο σημαντικό είναι να ξέρουμε πόση ώρα ακριβώς έχει περάσει από το φαγητό του, την αλλαγή της πάνας, από την ώρα που κοιμήθηκε... Η μέρα περνάει γρήγορα και βλέποντας όλη την ώρα το ρολόι είναι φυσικό και επόμενο να μπερδεύεσαι συνέχεια...
Και θα μου πείτε, και τι έγινε??? Κι όμως. Εάν δεν έχεις προσέξει ότι πέρασε η ώρα και το παιδί πρέπει να φάει, μέχρι να ετοιμάσεις το γάλα, το παιδί θα έχει ξεσηκώσει όλη την γειτονιά στο πόδι.... Και εάν δεν θυμάσαι τι ώρα άλλαξες πάνα, μπορεί να περάσουν μέχρι και 6-7 ώρες ώσπου να το συνειδητοποιήσεις.... Και το παιδί να είναι με μια βρεγμένη πάνα που ζυγίζει μισό κιλό... φαντάζομαι έχει τύχει στους περισσότερους...
Και όμως υπάρχει λύση, εκτός απο χαρτάκια στο ψυγείο και του να γίνεις αριθμομνήμων. Και η λύση λέγεται ITZBEEN (μάλλον εκ του it's been). Είναι ένα γκατζετάκι που μας βοηθάει να τα θυμόμαστε ΟΛΑ!!!!



Σχεδιάστηκε απο νέους γονείς για να καλύψουν όλες τις παραπάνω ανάγκες.
Η συσκευή έχει 4 κουμπιά, που το κάθε κουμπί αντιστοιχεί σε διαφορετικά timer. Πατώντας το κουμπί, ξεκινάει η χρονομέτρηση απο το μηδέν και έτσι ξέρουμε ακριβώς πόση ώρα έχει περάσει. Το πρώτο κουμπί αντιστοιχεί στην αλλαγή πάνας, το δεύτερο στο τάισμα, το τρίτο στον ύπνο, ενώ το τέταρτο είναι για οποιαδήποτε άλλη ανάγκη μπορεί να προκύψει (θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για χρονόμετρο σε περίπτωση λήψης φαρμάκων μέχρι για χρονόμετρο του τι ώρα βάλαμε το κέικ στο φούρνο!!!).
Μια χρήσιμη λεπτομέρεια - σε περίπτωση που θηλάζετε, υπάρχει ένας διακόπτης που δείχνει από ποιό στήθος θηλάσατε την τελευταία φορα!!!
Φυσικά η οθόνη της συσκευής φωτίζεται για να την βλέπετε την νύχτα, φωτίζονται και τα κουμπιά. Στο πάνω μέρος της συσκευής υπάρχει φωτάκι νυκτός.

Επίσης διαθέτει ρολόι και ξυπνητήρι. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ειδοποίηση(ξυπνητήρι), ώστε να σας ειδοποιεί μόλις φτάσετε στον χρόνο που έχετε ρυθμίσει (π.χ. μόλις περάσουν 3 ώρες από το τελευταίο τάισμα). Η ειδοποίηση γίνεται είτε ηχητικά είτε με την οθόνη να αναβοσβήνει.

Η συσκευή λειτουργεί με μπαταρίες, ώστε να την παίρνετε μαζί σας παντού!!! Υπάρχει σε ροζ (!), γαλάζιο και γκρι χρώμα!!!

Ωραία όλα αυτά, που θα το αγοράσουμε το γκατζετάκι και πόσο κάνει???
  • Η φτηνότερη τιμή είναι στο Ebay.co.uk (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) και είναι £21,80+£6,95 (μεταφορικά) = £28,75 δλδ περίπου 35€. Για όποιον ενδιαφέρεται, μου έστειλαν και κωδικό προσφοράς για τις επόμενες αγορές, για -10%. Ο κωδικός είναι REC879628
  • Πωλείται και στο Amazon (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ), αλλά είναι πιο ακριβό £22,95+£18,01 (μεταφορικά) = £40,96 δλδ περίπου 50€
  • Υπάρχει και στο http://www.babysecurity.co.uk/, αλλά δυστυχώς ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ κοστίζουν £29,49 για Ελλάδα.
Δεν ξέρω για εσάς, εγώ στεναχωρήθηκα που δεν γνώριζα το ITZBEEN νωρίτερα, θα είχα γλιτώσει από πολλές άχρηστες πληροφορίες στο κεφάλι μου!!!!

EDIT: Πριν απο λίγο καιρό με ενημέρωσε και ένα ελληνικό κατάστημα ότι διαθέτει το συγκεκριμένο  γκατζετάκι, και μάλιστα σε εξαιρετική τιμή! Μπορείτε να το βρείτε στο http://trendybaby.gr στην τιμή των 33€

6 σχόλια:

  1. Μόλις παρέλαβα με το ταχυδρομείο το γκατζετάκι (το αγόρασα απο το Ebay).Έφυγε απο την Αγγλία την Παρασκευή και την Τρίτη ήταν ήδη στο ταχυδρομείο!!!! Εξαιρετικά γρήγορα!

    Η συσκευή είναι όπως ακριβώς την περίμενα, ίσως λίγο πιο μικρή σε μέγεθος. Όλα λειτουργούν άψογα και ήδη μου υπενθημίζει ότι πρέπει να πάω να ταίσω την μικρή!!!

    Για όποιον ενδιαφέρεται, μου έστειλαν και κωδικό προσφοράς για τις επόμενες αγορές, για -10%. Ο κωδικός είναι REC879628

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ το παρέλαβα σε πρασινάκι!!! Πραγματικά είναι πολύ καλό, ειδικά για τα βραδινά ταΐσματα που εγώ προσωπικά είμαι σαν ζόμπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, 2 μήνες μετά, έχω να πω τα καλύτερα για το γκατζετάκι!!! Έχω ξενοιάσει απίστευτα! Θυμάται εκείνο αντι για εμένα ότι έχει σχέση με την ώρα! Βολεύει τρομερά σε περιπτώσεις σιροπιών και φαρμάκων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια, προσπαθώ να παραγκείλω το itzbeen αλλα δεν μοθ βγαζει κάπου να βάλω τον κωδικό που μας δίνετε?μπορεί κάποια να βοηθήσει??ευχαριστώ πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Βασιλική!
    Τον κωδικό μου τον έστειλαν απο το EBAY τότε που είχα κάνει την παραγγελία, άρα δεν είμαι σίγουρη εάν ισχύει ακόμη. Δοκίμασέ τον και ελπίζω να ισχύει.
    Δεν ξέρω εάν εχεις ξανακάνει αγορά απο το EBAY, αλλά τον κωδικό τον βάζουμε (εάν θυμάμαι καλά) ένα βήμα πριν ολοκληρωθεί η αγορά. Βγάζει δλδ πεδίο για να συμπληρώσεις τον κωδικό.
    Το γκατζετάκι πάντως πολύ χρήσιμο. Το χρησιμοποιώ ακόμη για τα γεύματα της κόρης μου, και ας είμαστε ήδη 11 μηνών!
    Εάν τελικά το αγοράσεις, ενημέρωσέ μας εδώ εάν ισχύει ακόμη ο κωδικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο Libero Club θα γνωρίσετε τους καλύτερους ειδικούς στα θέματα ανατροφής των παιδιών - άλλους μπαμπάδες και μαμάδες. Εντοπίστε τα θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο για το δικό σας στάδιο και μοιραστείτε συμβουλές

    και εμπειρίες - όλοι ανυπομονούν να σας γνωρίσουν!
    αλλαγή πάνας | Βρεφικές Πάνες | Παιδικές Πάνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)